اس ام اس های خنده دار
 
یک دونه شیش تایی

آهای تو که منو تنها گذاشتی رفتی … !

آره عزیزم با توام …

خواهش میکنم برگرد … !

برگرد درو ببند … بعد برو گمشوووووووو !

یک مهندس مکانیک با یک مهندس کشاورزی ازدواج میکنه ، بچشون تراکتور میشه !!!

در یخچال ارتباط مستقیم با حال و روحیه آدم داره :

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی

داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی

وقتی نمیدونی چته میری در یخچال و وا میکنی

اَصَن باز کردن الکی در یخچال یه حالی میده !!!


گرگه در خونه بزبزقندی رو میزنه ؟

شنگول میگه : کیه ؟

گرگه میگه : منم آقا گرگه!!!

شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثیر صداقتش قرار میگیرن و درو باز میکنن …


بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم

اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما میبینی ایرانسل بوده !


میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟

ای همه وجود من

ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من

ای کسی که درو بستی به روی من

درو باز کن دستم مونده لای در

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون

سو استفاده میکردن و حرف می کشیدن ازمون !

الان که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم …

عشق من ، از وقتی رفتی خونه تاریکه ، چراغ خونه خاموشه …

آخه بگو فیوز رو واسه چی بردی ؟


یکی میگفت : باید از کنار مشکلات زندگی با سرعت عبور کنی و بگی مییییگ میییییگ !!!

اما انگار نمی دونست مشکلات نشستن رومون و میگن : انگوررررررری ، انگوررررررری !


نظر فراموش نشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 19:34
امیرحسین

درباره وبلاگ


سلام... یک کلام...شیش تایی باشید والسلام
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک دونه شیش تایی و آدرس 6-taeea-6.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 4291
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1